TST Interactive

Monday, March 27, 2006

İzmir'de "TST Özel" MjTurkFan Buluşması

05 MART 2006 PAZAR: Bu sabah teyzemle Mert de İzmir'e geldiler. Yol yorgunu oldukları için uyudular. Ben de İzmir'deki MjTurkFan üyeleriyle buluşmak için Karşıyaka sahiline indim. Buluşma iskele önünde olacaktı. "TST Özel buluşması" diye adlandırıldı bu buluşma... Gördünüz mü, artık Türkiye çapındaki fanlarım TST Özel buluşması düzenliyorlar... :D Şimdi Can'ın buluşma yorumlarından da birkaç cümle alıntı yapmak istiyorum. İlk iskeleye varan Hakan olmuş. Can da 15 dakika sonra orada olmuş. Can'dan hemen sonra ben gelmişim. Tam da o anda Can bir BeCkham yani Burak'ı arıyormuş. Burak da o sırada gelmiş zaten. Can'la Burak birbirlerinin yüzüne bakarak telefonda konuştular. Beni tanımaları güç olmadı. Kliplerimi bile indirmişler. Ne kadar ünlü bir şahsiyetim dermişim. :D Neyse, buluşmaya sadece MJCan, hakan_mjj, beCkham Burak ve bendeniz TST geldi aslında. 4 kişi tamam olduğunda Hakan'ın arkadaşının çalıştığı Bar/Kafe Ozan'a gittik. Orada epey oturduk. Can'ı zaten fotoğraflarından tanıyordum. Ayrıca bir-iki gün evvel onunla yine tanışmıştık. Fakat önce öldü sandığımız, öldüğü için üzüldüğümüz, fakat sonra yaşadığı ortaya çıkan Beckham Burak'ı capcanlı karşımda görmek sürpriz oldu benim için... İlk tanıştığı mjturkfan'lar bizlermişiz. Daha önce hiçbirimizle yüz yüze tanışmamış. Bize yaralarını gösterdi. Yaşadıklarını anlattı. Tabii ki laf lafı açtı, sürekli ameliyat, kaza, hastalık türü şeyler konuşunca midemiz kalktı. Fena olduk. "Yeter artık bitsin bu muhabbet" bile dedik. Neyse ki Hakan paçayı kurtarmıştı. Çünkü Hakan'ın bir işi çıkmış, oradan ayrılmıştı. Diğer üçümüz orada oturmaya devam ettik. Sonra da Can bizi gezdirdi. İzmir'de doyasıya gezmeyi özlemişim. Tek başıma da gezmiştim ama yanında arkadaş, üstelik MJ Fan olunca daha güzel oluyor. Eğer Blue Jean okuyorsanız Athena'nın "One Last Breath"ini harıl harıl aradığımı bilirsiniz. Hem APS'de bulamamamdan yakınmıştım, hem de Athena grubuna yapılan röportajda bunu gruba anlatmıştım, tekrar piyasaya sürülmesini istemiştim. İstanbul'da bulamadım ama Can ve Burak sayesinde İzmir'de buldum. Can bizi ikinci el CD, kaset ve plakların satıldığı bir dükkana soktu. Burak da "Athena'nın da kaseti varmış" dedi. Ben de "One Last Breath değil di mi?" dedim ümitsizce, bir baktım "O" demesin mi? Şaka yapıyor sandım. Hayır, şaka yapmıyordu. Oydu. Böylelikle Athena arşivimi tamamladım. Michael Jackson'la ilgili değişik bir şey bulamadık ama artık gönül rahatlığıyla "Bende Athena'nın tüm stüdyo albümleri var" diyebilirim. Ayrıca orada Kutsal'ın ne zamandır aradığım "Susuzluğun Geçti mi?" CD'sini (çünkü Şebnem Ferah'ın geri vokalleri var albümde ama piyasada artık bulunamıyordu bu albüm) ve aslında bende CD'leri olan, fakat Universal Müzik Türkiye kapandığı için artık basılmayan, bu yüzden de piyasada yok denecek kadar az kalan, Şebnem Ferah'tan "Artık Kısa Cümleler Kuruyorum" ve "Perdeler" kasetlerini görünce, üstelik ikinci el olduğu için ucuz da olunca hemen bunlara saldırdım ve satın aldım. Neyse, Michael Jackson'a dönelim. Tabii ki sürekli Michael Jackson'dan söz ettik. Neler konuştuk neler? Bir güne nasıl o kadar çok şeyi konuşmayı sığdırdık, hayret ediyorum. Klasik İzmir buluşmalarının fotoğraflarını ve kamera görüntülerini canlandırdık. 20 Şubat 2005 günü İzmir'lilerin çektikleri Karşıyaka sahilindeki bir toplu fotoğrafı gördüğümde onlara çok özenmiştim. O sıralarda İzmir'i çok özlüyordum ve açıkçası o fotoğrafta yer almak istemiştim. Ben de o fotoğrafı 1 yıl sonra "İzmir TST Özel Buluşması"nda canlandırmak istedim ve canlandırdım da... Genelde fotoğrafları Burak çekti. Benim makinemde 1-2 tane var. Ya var ya, ben anladım ki hangi şehirde olursa olsun, mjturkfan üyelerine düşüncelerimi, yaşadığım şeyleri anlatmama gerek yok. Çünkü her birşeyim biliniyor yahu. Birşey diyorum, "Biliyorum, sonra şöyle şöyle olmuş di mi?" diye o şeyi anlatma hevesim kursağımda bırakıyorlar. Hatta bazen foruma yazdığımı unutuyorum, "Aaa nereden biliyor bunlar?" diye düşünüyorum. Tanınmam bile şaşırtıyor beni mjturkfan buluşmalarında... Yakında daha çok ünleneceğim galiba. Neyse, kısacası 4 kişilik de olsa sayemde bir İzmir buluşması oldu. Hem İzmir'liler için, hem de benim için iyi oldu. Artık her gittiğim şehirde mjturkfan'larla mı buluşsam, ne yapsam? :D İzmir'de hava İstanbul'dan daha güzel aslında... İstanbul'dan gelirken yanıma kalın mont getirmiştim ama fazla gelmişti, ben de İzmir'e geldiğimde ince almıştım. Yine de sahil estiği için üşümüştüm. O yüzden bir fotoğrafta büzülmüş çıkmışım.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home