TST Interactive

Sunday, March 04, 2007

1.Popsav Ödülleri Sahiplerini Buldu


Tarih: 05.06.2006 11:00

2005'in popüler müzik, televizyon ve sinema dünyasının en başarılı sanatçılarının belirlendiği Popsav 1'inci başarı ödülleri, sahiplerini buldu. Seray Sever'in sunuculuğunu yaptığı geceye Erol Evgin de şarkılarıyla renk kattı. Türkiye'de ilk defa elektronik bir cihazla oylamanın canlı olarak yapıldığı gecede sadece müziğe değil, film ve dizilere de ödüller verildi. Davete ilerleyen saatlerde katılan ünlü sanatçı Sezen Aksu 'ya 'Yılın Kadın Yorumcusu' ödülü verildi.



Minik Serçe, artık gençlerin önünü açmak istediğini belirterek, "Ben artık ödül almak istemiyorum. Bundan sonra gençlere hiçbir beklentim olmadan yardım etmek istiyorum" dedi.

SANA ALBÜM YAPAMAM

Popsav başkanı Hakan Peker, jüriden yüzde 100 oy alan Zeynep Casalini 'ye 'En İyi Çıkış Yapan Kadın Sanatçı' ödülünü verirken diğer aday Müfide İnselel'le karıştırıp, "Bu ödülü aldığına çok sevindim Müfideciğim" deyince Casalini gülmemek için kendini zor tuttu. Ve "10 yıl önce annemle sizin ofisinize gelmiştim ve siz bana albüm yapamayacağınızı söylemiştiniz. Bu benim aldığım ikinci ödül oldu" dedi. Bunun üzerine Seray Sever’in, "Bu da sana kapak olsun Hakan" demesi gülüşmelere neden oldu.

Törenden sonra konuşma yapan Peker, "Biz bu yeni sistem için 3-4 ay çalıştık. Ödüllerin kimlere gideceğini biz de bilmiyorduk. Bana göre doğrusu da bu. Bu yıl bizim ilk ödül törenimizdi. Seneye daha iyisini yapacağız" açıklamasında bulundu.

İyi ki de tiyatrocu'

Yılın En İyi Kadın Dizi Oyuncusu' ödülü, ‘Yabancı Damat’ta rol alan Sumru Yavrucuk’a verildi. Ünlü tiyatrocu, Erol Evgin'e "Eskiden vokalistiniz olmam için aileme teklif yapmıştınız ve kabul edilmemişti ya, işte o küçük kız benim" deyince Evgin de, “İyi ki de vermediler. Sumru'yu Türk tiyatrosu kazandı" dedi.


İşte müzik dalındaki ödüller

* Yılın Albümü Sezen Aksu-Bahane %40

* Yılın En İyi Çıkış Yapan Erkek Sanatçısı Keremcem %88

* Yılın En İyi Çıkış Yapan Kadın Sanatçısı Zeynep Casalini %100

* Yılın En İyi Rock Şarkıcısı Şebnem Ferah %31

* Yılın En İyi Rock ve Alternatif Grubu Manga %50

* Yılın Kadın Yorumcusu Sezen Aksu %75

* Yılın Şarkısı İkili Delilik-Sezen Aksu ve Küçücüğüm-Yalın %31

Kaynak: Haber7

0 Comments:

Post a Comment

<< Home